No Result
View All Result
03/10/2025 - 21:11:17
18 °c
Athens
Non Papers
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • SHADOWS OF POWER
  • NORTH PAPERS
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • LIFESTYLE
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • MEDIA
  • ΑΡΘΡΑ/ΑΠΟΨΕΙΣ
Non Papers
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • SHADOWS OF POWER
  • NORTH PAPERS
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • LIFESTYLE
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • MEDIA
  • ΑΡΘΡΑ/ΑΠΟΨΕΙΣ
Non Papers
No Result
View All Result

Τα 2/3 των καταναλωτών δεν γνωρίζουν τι αγοράζουν

H ιδιωτική ετικέτα έχει αξία επειδή κοιτάμε ακριβώς δίπλα κάτι άλλο που είναι 25 ή 40% πιο ακριβό;

Από Nonpapers.gr Newsroom
1 Ιουλίου - 19:14
Τα 2/3 των καταναλωτών δεν γνωρίζουν τι αγοράζουν

Πολλοί καταναλωτές αγοράζουν φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις των λιανοπωλητών σε σχέση με τα επώνυμα προϊόντα χωρίς καν να το θέλουν.

Τα λεγόμενα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας γίνονται όλο και πιο δημοφιλή εδώ και χρόνια, καθώς οι αγοραστές που έχουν κουραστεί από τον πληθωρισμό αναζητούν ευκαιρίες. Οι πωλήσεις προϊόντων επώνυμων προϊόντων στις ΗΠΑ αυξήθηκαν σχεδόν κατά 4% πέρυσι, φτάνοντας στο ρεκόρ των 271 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με εκτίμηση της Ένωσης Κατασκευαστών Ιδιωτικών Ετικετών τον Ιανουάριο. Αλλά δεν είναι μόνο η προσιτή τιμή που οδηγεί την αλλαγή. Πολλοί πελάτες δεν μπορούν να διακρίνουν τα επώνυμα προϊόντα από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας τόσο καλά όσο νομίζουν.

Σχεδόν τα 2/3 των καταναλωτών δεν μπορούσαν να διακρίνουν τις συσκευασίες τροφίμων ιδιωτικής ετικέτας, από τις επώνυμες.

Περίπου το 71% των καταναλωτών που συμμετείχαν σε πρόσφατη έρευνα της First Insight δήλωσαν ότι γνώριζαν πότε αγόραζαν ένα προϊόν ιδιωτικής ετικέτας. Αλλά όταν η εταιρεία έρευνας λιανικής αγοράς τους έδειξε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και επώνυμα προϊόντα δίπλα-δίπλα, σχεδόν το ίδιο ποσοστό – 72% – δεν κατάφερε να αναγνωρίσει σωστά το προϊόν ιδιωτικής ετικέτας.

«Οι εταιρείες είναι έξυπνες στον τρόπο που προωθούν την αγορά», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της First Insight, Γκρεγκ Πέτρο, για τα ευρήματα. «Δεν είναι μόνο οι καταναλωτές που μπορούν να ξεγελαστούν, είναι και οι ειδικοί» και οι ειδικοί λένε οτι είναι σχεδιασμένα κατ’ αυτο τον τρόπο.

Πολλοί ιδιοκτήτες παντοπωλείων χρησιμοποιούν πιο κομψή αισθητική «για να αναδείξουν τις μάρκες τους ως ίσης ή καλύτερης ποιότητας σε καλύτερη τιμή», δήλωσε ο Bruce Myers, καθηγητής σχεδιασμού συσκευασίας στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας του Ρότσεστερ στην Ενριέτα της Νέας Υόρκης. Ακόμη και η ποιότητα εκτύπωσης στις συσκευασίες έχει βελτιωθεί, πρόσθεσε.
Αυτό σηματοδοτεί μια μετατόπιση από δεκαετίες πριν, όταν τα σούπερ μάρκετ χρησιμοποιούσαν φθηνές συσκευασίες και απλές εμπορικές επωνυμίες για να στείλουν το μήνυμα ότι «σας μετακυλούσαν την εξοικονόμηση», εξήγησε ο Myers.

Στην έρευνα της First Insight, το 47% των αγοραστών δήλωσαν ότι δοκίμασαν μια μάρκα καταστήματος ειδικά επειδή ήταν «αντίγραφο» ενός επώνυμου προϊόντος, και το 84% δήλωσαν ότι πλέον εμπιστεύονται την ποιότητα των ιδιωτικών ετικετών τουλάχιστον όσο και των εθνικών εμπορικών σημάτων.

Η τιμή παραμένει βασικός παράγοντας για την απήχηση των ιδιωτικών ετικετών.

Ο Michael Swanson, επικεφαλής οικονομολόγος γεωργίας στο Ινστιτούτο Αγροδιατροφής της Wells Fargo, δήλωσε ότι οι πόλεμοι των παντοπωλείων εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από το τι δίνουν προσοχή οι αγοραστές.

Όταν κοιτάς τις ακατέργαστες τιμές στα ράφια των καταστημάτων, είναι εύκολο να παρατηρήσεις πόσο απότομα έχουν αυξηθεί. Οι τιμές των παντοπωλείων έχουν αυξηθεί περισσότερο από 23% τα τελευταία πέντε χρόνια – αλλά η μέση αγοραστική δύναμη των νοικοκυριών την έχει ξεπεράσει, επεσήμανε. Σε «πραγματικούς» ή προσαρμοσμένους στον πληθωρισμό όρους, τα παντοπωλεία είναι γενικά φθηνότερα από ό,τι ήταν εδώ και χρόνια. (Ενώ σίγουρα δεν ένιωθαν έτσι πολλές οικογένειες, το δείπνο των Ευχαριστιών του 2024 ήταν το πιο προσιτό εδώ και σχεδόν 40 χρόνια, σύμφωνα με στοιχεία για τις αγροτικές εκμεταλλεύσεις.)

«Ο μόνος λόγος που γνωρίζετε ότι η ιδιωτική ετικέτα είναι αξία είναι επειδή κοιτάτε ακριβώς δίπλα της στο τμήμα του ψυγείου και ότι κάτι άλλο είναι 25 ή 40% πιο ακριβό», είπε ο Swanson.

«Κάθε φορά που λαμβάνετε αύξηση μισθού, αυτό είναι καλό. Κάθε φορά που βλέπετε το αγαπημένο σας φαγητό να ανεβαίνει, αυτό είναι κακό», είπε ο Swanson. «Αλλά πραγματικά δεν είμαστε καλοί στην παρακολούθηση της σχετικής αλλαγής αυτών των δύο πραγμάτων».

Ωστόσο, ο Swanson δεν αναμένει ότι η μειωμένη αφοσίωση των αγοραστών στο εμπορικό σήμα ή η αναζήτηση χαμηλών τιμών θα ωθήσει τα επώνυμα προϊόντα από τα ράφια των σούπερ μάρκετ σύντομα. Στην πραγματικότητα, τα παντοπωλεία συνήθως βασίζονται σε επώνυμα προϊόντα για να ορίσουν τιμές για τους πελάτες, είπε.

 

Πηγή: NBC News

Tags: super marketεπώνυμα προιόνταέρευναιδιωτική ετικέτακαταναλωτές
Nonpapers.gr Newsroom

Nonpapers.gr Newsroom

ShareTweet
Previous Post

Τηλεθέαση Δευτέρας 30 Ιουνίου: Πρωτιά για MEGA, δυναμική παρουσία Alpha και ANT1

Next Post

Το ποδοσφαιράκι του μέλλοντος είναι με ΑΙ

Related Posts

Από 3,20% έως 3,50% το εύρος απόδοσης για το ομόλογο των 500 εκατ. ευρώ της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Επιχειρείν

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε αναλυτές: Αναμένονται μερίσματα 100 εκατ. ευρώ από παραχωρήσεις

Από Nonpapers.gr Newsroom
3 Οκτωβρίου - 13:59
Εφορία
Οικονομία

Αυξήθηκαν τα ληξιπρόθεσμα χρέη των φορολογουμένων προς το Δημόσιο

Από Nonpapers.gr Newsroom
3 Οκτωβρίου - 12:23
Η Ευρώπη Holdings του Κόκκαλη εξαγοράζει το 50% της Vista Bank του Βαρδινογιάννη στη Ρουμανία
Οικονομία

Η Ευρώπη Holdings του Κόκκαλη εξαγοράζει το 50% της Vista Bank του Βαρδινογιάννη στη Ρουμανία

Από NONPAPERS NEWSROOM
3 Οκτωβρίου - 09:51
ΤΑΑ - Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
BOX-2

“Ελλάδα 2.0” σε αδιέξοδο: Χάνονται πόροι από το ΤΑΑ για υγεία, στέγη και πράσινη μετάβαση

Από Nonpapers.gr Newsroom
3 Οκτωβρίου - 06:50
ΕΛΣΤΑΤ: Στο 8,1% το ποσοστό της ανεργίας τον Αύγουστο
Οικονομία

ΕΛΣΤΑΤ: Στο 8,1% το ποσοστό της ανεργίας τον Αύγουστο

Από Nonpapers.gr Newsroom
2 Οκτωβρίου - 13:04
ΔΕΔΔΗΕ: Πού σημειώνονται πολύωρες διακοπές ρεύματος
BOX-4

Τιμολόγια ρεύματος: Αυξημένες οι χρεώσεις των παρόχων για τον Οκτώβριο

Από Nonpapers.gr Newsroom
2 Οκτωβρίου - 10:08
Next Post
Το ποδοσφαιράκι του μέλλοντος είναι με ΑΙ

Το ποδοσφαιράκι του μέλλοντος είναι με ΑΙ

No Result
View All Result

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ


Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων

Kατηγορίες

  • BOX-1 (670)
  • BOX-2 (713)
  • BOX-3 (718)
  • BOX-4 (769)
  • Lifestyle (375)
  • Media (179)
  • North Papers (18)
  • Observer (3)
  • Shadows of power (383)
  • Slider (7)
  • VARονος (4)
  • Αθλητικά (849)
  • Άρθρα (137)
  • Αφιερώματα (87)
  • Διεθνή (3.294)
  • Ελλάδα (4.507)
  • Επιχειρείν (106)
  • Έρευνες (154)
  • Οικονομία (688)
  • Πολιτική (2.394)
  • Πολιτισμός (245)
  • Συνεντεύξεις (18)
  • Χωρίς κατηγορία (284)

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ποιοι πάνε στο νέο κόμμα Τσίπρα – Όλα τα ονόματα – Ποιοι μένουν εκτός
Πολιτική

Ποιοι πάνε στο νέο κόμμα Τσίπρα – Όλα τα ονόματα – Ποιοι μένουν εκτός

Από Nonpapers.gr Newsroom
31 Αυγούστου - 09:06
Φωτιές άναψε στο Μαξίμου ο Ευρυπίδης Στυλιανίδης με ανάρτηση – μυστήριο
BOX-1

Φωτιές άναψε στο Μαξίμου ο Ευρυπίδης Στυλιανίδης με ανάρτηση – μυστήριο

Από Nonpapers.gr Newsroom
31 Αυγούστου - 09:26
ΝΔ - Νέα Δημοκρατία
BOX-1

Η κρίση διαδοχής στη ΝΔ: Ποιοι είναι οι 5+1 δελφίνοι που περιμένουν στη γωνία τον Μητσοτάκη 

Από Nonpapers.gr Newsroom
3 Αυγούστου - 07:35
Η πολύπαθη κεντροαριστερά και το κόμμα… Πολάκη
Πολιτική

Καταγγελία “βόμβα” του Πολάκη για την Σεμερτζίδου και τον σύντροφό της: Ήταν και οι δύο υποψήφιοι με τη ΝΔ

Από Nonpapers.gr Newsroom
5 Αυγούστου - 06:40
Non Papers

Non Paper Info

  • Όροι Χρήσης – Πολιτική Απορρήτου
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία & Διαφήμιση

Follow Us

© 2025 All Rights Reserved - Powered by FOCUS ON GROUP
No Result
View All Result
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • SHADOWS OF POWER
  • NORTH PAPERS
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • LIFESTYLE
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • MEDIA
  • ΑΡΘΡΑ/ΑΠΟΨΕΙΣ