Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει ένας ακόμη τουρίστας που επισκέφθηκε τη Μύκονο και καταγγέλλει ότι βρέθηκε αντιμέτωπος με λογαριασμό-«φωτιά» ύψους 1.000 ευρώ σε εστιατόριο του νησιού. Στον λογαριασμό περιλαμβανόταν, μεταξύ άλλων, χρέωση 350 ευρώ για ένα μόνο ψάρι.
Στην παραλία του Πλατύ Γιαλού λειτουργεί το «DK Oyster», που συστήνεται ως «προορισμός υψηλών προδιαγραφών» για όσους επιθυμούν «μοναδικές στιγμές χαλαρής απομόνωσης». Παρά το πολυτελές προφίλ του, το κατάστημα έχει συχνά γίνει στόχος επικρίσεων και καταγγελιών από πελάτες, έχοντας απασχολήσει αρκετές φορές τα πρωτοσέλιδα λόγω των υπερβολικών χρεώσεων που αναφέρονται σε λογαριασμούς.
Τα τελευταία χρόνια, πολλοί πελάτες έχουν μοιραστεί στο διαδίκτυο δυσάρεστες εμπειρίες, δηλώνοντας πως η επίσκεψή τους τούς κόστισε μια μικρή περιουσία.
Μια ταξιδιώτισσα με το όνομα Jessica L, μέσα από ανάρτησή της στο TripAdvisor, χαρακτήρισε τη βραδιά της στο «DK Oyster» ως «τη χειρότερη εμπειρία στη Μύκονο», όπως αναφέρει και η Daily Mail.
Σε κριτική με βαθμολογία ενός αστεριού, περιέγραψε πως η ίδια και η παρέα της βρέθηκαν να πληρώνουν πάνω από 1.000 ευρώ για μόλις τρία πιάτα.
Έγραψε: «Για ένα ολόκληρο ψάρι πληρώσαμε 350 ευρώ και για τρία πιάτα 1000 ευρώ».
Και συνέχισε: «Η χειρότερη εμπειρία στη Μύκονο, γιατί ούτε καν στο Scorpions, που είναι ένα από τα καλύτερα μέρη, δεν πληρώσαμε αυτό το ποσό για ένα δείπνο για 5 άτομα με ορεκτικό, κυρίως πιάτο και επιδόρπιο».
Το μενού του εστιατορίου αναφέρει τιμές όπως 24,80 ευρώ ανά 100 γραμμάρια τσιπούρας, ωστόσο πολλοί καταναλωτές ισχυρίζονται ότι δεν ενημερώνονται επαρκώς για το συνολικό κόστος, παρά μόνο όταν καταφθάνει ο τελικός λογαριασμός. Ορισμένοι μάλιστα υποστηρίζουν ότι τους χρεώνουν το ψάρι βάσει γραμμαρίων, χωρίς να το γνωρίζουν εκ των προτέρων.
Πολλοί χρήστες του TripAdvisor δεν διστάζουν να χαρακτηρίσουν το κατάστημα «πλήρη απάτη».
Σε άλλη κριτική, η Sue περιγράφει το κατάστημα ως «συγκλονιστική απάτη», αναφέροντας: «Ένα μέλος του προσωπικού έφερε ένα επιπλέον ποτό – χωρίς να το ζητήσουν – ως “δώρο” για ομάδα τεσσάρων ατόμων. Φαινόταν σαν μια φιλική χειρονομία… μέχρι που εμφανίστηκε στον λογαριασμό».
Η ίδια κατήγγειλε ότι χρεώθηκε 400 ευρώ για μερικά αλκοολούχα ποτά και αναψυκτικά και πλήρωσε 35 ευρώ για μια Coca-Cola.
Άλλη πελάτισσα, η Amrita, που δείπνησε εκεί τον Ιούνιο του 2024, ανέφερε ότι την «δελέασαν» με δωρεάν ξαπλώστρες και της έδωσαν μενού, μέσα από το οποίο επέλεξε ψάρι.
Πρόσθεσε: «Ποτέ δεν εξήγησαν ότι το ψάρι χρεώνεται με το βάρος του πλήρους ψαριού. Το αντιληφθήκαμε όταν έφεραν λογαριασμό 400 ευρώ. Το πραγματικό ψάρι που σερβιρίστηκε ήταν μεγαλύτερο από 1 κιλό».
Η Gabriela, άλλη επισκέπτρια, κατηγόρησε το «DK Oyster» για «κλοπή», γράφοντας: «Σε πείθουν να παραγγείλεις μια μπίρα που κοστίζει 35 ευρώ η καθεμία. Και έρχονται γρήγορα με τον λογαριασμό για να πληρώσεις και να φύγεις».
Ένας ακόμη πελάτης προειδοποίησε όσους σκέφτονται να επισκεφθούν το μαγαζί να το «αποφύγουν με κάθε κόστος», λέγοντας: «Γεύμα και ξαπλώστρες για 35 ευρώ. Αλλά όταν προσθέσαμε δύο μπουκάλια νερό και μια κόκα-κόλα διαίτης, πρόσθεσαν 51 ευρώ. Στη συνέχεια πρόσθεσαν 5 € για τη χρήση κέτσαπ και 18 € για μικρές πατάτες τηγανιτές».
Το «DK Oyster» έχει αποκτήσει εδώ και χρόνια αμφιλεγόμενη φήμη, συχνά τραβώντας τα φώτα της δημοσιότητας για τις – κατά τα λεγόμενα πελατών – παραπλανητικές του τακτικές όσον αφορά τις τιμές.
Το εστιατόριο, που διαθέτει πολυτελείς ξαπλώστρες και θέα στη θάλασσα, φαίνεται να στοχεύει κυρίως σε επισκέπτες που επιθυμούν μια πολυτελή εμπειρία.
Δεν είναι τυχαίο ότι το «DK Oyster» έγινε ξανά θέμα συζήτησης τον Ιούλιο του 2024, όταν χρέωσε 121 ευρώ για τρία καβουροπόδαρα σε δημοσιογράφους της Daily Mail που επισκέφθηκαν το μαγαζί ως μυστικοί πελάτες.