Ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Αθηναίων, Γιώργος Γιάνναρος μιλώντας στο Open σχολιάζει τη νομοθεσία σχετικά με τη ρύθμιση των ποσών των κλήσεων πριν το 2018. Μεγάλο θέμα έχει προκύψει το τελευταίο διάστημα με τις δημοτικές κλήσεις καθώς υπάρχουν πολίτες που αξιώνουν διαγραφή τους, εξαιτίας των υπέρογκων ποσών που καλούνται να πληρώσουν.
Πρόκειται για κλήσεις από τη δημοτική αστυνομία και την Τροχαία για οδικές παραβάσεις. Όπως ανέφερε αρχικά ο κ. Γιάνναρος πρόκειται για δύο ειδών κλήσεις στις οποίες οι Δήμοι θα προχωρήσουν το επόμενο διάστημα στην διαγραφή τους.
Η πρώτη περίπτωση αφορά κλήσεις που έχουν βεβαιωθεί από την οικονομική υπηρεσία του εκάστοτε δήμου σε περαιτέρω από μία τριετία. «Για παράδειγμα, μία κλήση που η παράβαση έχει γίνει το 2016 και έχει μπει στο ταμείο το 2020, ο δήμος δεν δικαιούται πλέον να την εισπράξει και θα διαγράφονται», σημείωσε ο κ Γιάνναρος.
Ο Αντιδήμαρχος Οικονομικού Προγραμματισμού της Αθήνας στην συνέχεια εξήγησε την διαδικασία και τα βήματα που κάνει ο δήμος για να βεβαιώσει μία κλήση. Όπως ανέφερε, η διαδικασία είναι χρονοβόρα και παίρνει μεγάλο χρονικό διάστημα από τον Δήμο να ταυτοποιήσει τα στοιχεία του εκάστοτε παραβάτη (την πινακίδα και το ΑΦΜ του υπόχρεου) και να βγάλει στη συνέχεια μία κλήση προς είσπραξη.
Οι μεγαλύτερες καθυστερήσεις παρατηρούνται σε δήμους που δεν έχουν δημοτική αστυνομία καθώς οι κλήσεις γράφονται από την Τροχαία και αποστέλλονται στην οικονομική υπηρεσία κάθε ενάμισι χρόνο.
Όπως σημείωσε, ο κ. Γιάνναρος το τελευταίο διάστημα γίνεται μια προσπάθεια να προχωρήσει η διαδικασία και να μειωθεί ο χρόνος ταυτοποίηση. Όπως εξήγησε, η διαδικασία αυτή τη στιγμή είναι 8 μήνες πίσω και υπάρχει ο στόχος ο χρόνος ταυτοποίησης να μειωθεί στους τρεις περίπου μήνες.
Διαβάστε ακόμα: