Να κερδίσει χρόνο προκειμένου να εκτονωθεί η κρίση, επιχειρεί η κυβέρνηση μετά τη θύελλα αντιδράσεων για το ξαφνικό λουκέτο στα ΕΛ.ΤΑ, που οδήγησε στη χθεσινή παραίτηση του CEO Γρ. Σκλήκα. Επί της ουσίας, ωστόσο, κυβερνητικά στελέχη επιβεβαιώνουν ότι δεν θα υπάρξουν σημαντικές υπαναχωρήσεις και ότι η όλη διαχείριση στοχεύει αποκλειστικά στον περιορισμό της φθοράς που υφίσταται για μία ακόμη φορά η εικόνα της κυβέρνησης.
Το ακριβές σχέδιο για την τύχη τους θα οριστικοποιηθεί το αμέσως επόμενο διάστημα. Γι αυτό και στη χθεσινή του παρέμβαση ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Π. Μαρινάκης (Σκάϊ) περιορίστηκε να περιγράψει τη «νέα γραμμή», χωρίς λεπτομέρειες για το τί μέλλει γενέσθαι.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στα σενάρια που εκπονούνται, περιλαμβάνονται η μετακίνηση μονίμων υπαλλήλων σε άλλα υποκαταστήματα, ένα νέο πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου που θα αφορά μέρος του μόνιμου προσωπικού, όπως είχε γίνει το 2020 και είχε κοστίσει περί τα 112 εκατ. ευρώ αλλά και η λύση shop in shop για υποκατάσταση υποκαταστημάτων που θα κλείσουν με γραφεία που θα δημιουργηθούν μέσα σε δήμους, πρακτορεία κα.
Επίσης, ο σχεδιασμός προβλέπει τη σταδιακή μεταφορά ενός σημαντικού τμήματος του δικτύου διανομής, στον ιδιωτικό τομέα.
Πάντως, οι αντιδράσεις των γαλάζιων βουλευτών ήταν πρωτόγνωρες σε ένταση, καθώς η συντριπτική πλειονότητα των ηλικιωμένων, σε ποσοστά που αγγίζουν το 90%, μπορεί να λαμβάνει στο σπίτι μέσω του αγροτικού ταχυδρόμου τη σύνταξή του, αλλά πέρα από το υπόλοιπο 10% στα τοπικά υποκαταστήματα πληρώνει όλους τους λογαριασμούς του.
Η “καυτή πατάτα” περνάει πλέον στα χέρια του ΥΠΟΚ Κ. Πιερρακάκη, ο οποίος το επόμενο διάστημα θα έχει εντατικές διαβουλεύσεις με γαλάζιους βουλευτές, δημάρχους κα για την οριστικοποίηση του σχεδίου.
Διαβάστε επίσης:
Μακελειό στα Βορίζια: Πώς παραδόθηκαν οι 3 – Τι λέει ο δικηγόρος τους (βίντεο)
«Πανηγυρίζει» η ΟΣΥ : Το τρόλεϊ δεν… πήρε φωτιά! – Σιωπή για το πρόβλημα εν ώρα υπηρεσίας
Οι αγρότες «μπαίνουν» στην Αθήνα: Πανελλαδικό συλλαλητήριο










