Από τις αρχές της ελληνικής τηλεόρασης μέχρι σήμερα, οι «κακοί» χαρακτήρες συχνά υπερβαίνουν σε ενδιαφέρον τους ήρωες. Με τις ίντριγκες, τα πάθη και τα θανάσιμα ελαττώματά τους, έχουν χαραχτεί στη μνήμη του κοινού. Άλλοι αστείοι, άλλοι τρομακτικοί, άλλοι τραγικοί, όλοι αφήνουν το δικό τους αποτύπωμα στη μικρή οθόνη.
Οι πιο εμβληματικοί «κακοί»
Όλγα Μαρκάτου – Ντόλτσε Βίτα: Αυστηρή, καχύποπτη, αυταρχική, με κωμικές ατάκες που την έκαναν αξέχαστη.
Σωσώ Παπαδήμα – Εγκλήματα: Αδίστακτη, ζηλιάρα και φθονερή, με μαύρο χιούμορ και εγκλήματα που την καθιέρωσαν ως βασίλισσα της κακίας.
Άρης Παυρινός – Στο Παρά 5: Ο «εγκέφαλος» του κακού, με εξουσία, χρήμα και ηθική παρακμή.
Αμαλία Κώνστα – Το Ρετιρέ: Καχύποπτη, κουτσομπόλα, δημιουργεί ένταση και γέλιο.
Σμαράγδα Πλαπούτα – Η Νταντά: Υπεροπτική, ανταγωνιστική, έτοιμη να σαμποτάρει τηρωίδα.
Ρωξάνη Ντάνου – Οι στάβλοι της Εριέτας Ζαΐμη: Χειριστική και απάνθρωπη, η διεφθαρμένη διευθύντρια φυλακών.
Αννέτα Μπεζεντάκου – Είσαι το Ταίρι μου: Τοξική μεγαλοκυρία, κακομαθημένη και ζηλιάρα.
Δασκάλα Αγλαΐα – Το Καφέ της Χαράς: Υστερική, εμμονική και cult χαρακτήρας.
Σιλβή Μπουζάνη – Μαύρα Μεσάνυχτα: Femme fatale με πάθος για χλιδή και σκοτεινές υποθέσεις.
Περίανδρος Πώποτας – Το Καφέ της Χαράς: Συντηρητικός, ξεροκέφαλος, cult χαρακτήρας της ελληνικής κωμωδίας.
Ξένια – Η Ζωή της Άλλης: Σκοτεινός γυναικείος χαρακτήρας, με εμμονή για δόξα και εκδίκηση.
Μάνος Βόσκαρης – Άγριες Μέλισσες: Σκληρός, σαδιστής, αντιήρωας.
Οι «κακοί» που δίνουν νόημα στους ήρωες
Οι «κακοί» της ελληνικής τηλεόρασης δεν είναι απλώς χαρακτήρες, αλλά αναπόσπαστο στοιχείο των σειρών. Μας τρομάζουν, μας ενοχλούν ή μας κάνουν να γελάμε. Χωρίς αυτούς, οι ιστορίες δεν θα είχαν την ίδια ένταση, πλοκή και γοητεία. Οι αντιήρωες δίνουν νόημα στους ήρωες κι έτσι κερδίζουν τη θέση τους στην καρδιά μας.
Διαβάστε επίσης:
Η Αμερικανική ακτοφυλακή δεν θεωρεί πλέον τη σβάστικα σύμβολο μίσους
«Βούλιαξαν» Κέρκυρα και Θεσπρωτία, έπεσε βροχή ενός μήνα – Πλημμύρες και κατολισθήσεις
Έρχεται φορολογικό τσουνάμι: Ποιοι θα πληρώσουν τα περισσότερα











