Μια χειρονομία ενός 6χρονου που… «ξεκίνησε να χαϊδέψει» κατέληξε αντικείμενο καταγγελίας για τη δασκάλα του στο Λουτράκι….
Για μία αθώα κίνηση του παιδιού που πιθανότατα στο πρόσωπο της δασκάλας έβλεπε τη μητέρα του, έκανε λόγο η παιδοψυχολόγος Χριστίνα Μπογιατζή, αναφερόμενη στην καταγγελία της δασκάλας εναντίον του μικρού παιδιού η οποία ξεσήκωσε σάλο με αποτέλεσμα η ίδια να τεθεί σε διαθεσιμότητα και να διαταχθεί ΕΔΕ σε βάρος της.
«Αυτό που έκανε το παιδάκι είναι ότι ήθελε απλά να αγγίξει τη μητέρα του και το έκανε μέσα από τη δασκάλα», σημείωσε η Χριστίνα Μπογιατζή.
Σημείωσε δε πως «ένας εκπαιδευτικός πρέπει να καταλαβαίνει ότι το άγγιγμα ενός εξάχρονου είναι πλήρως αθώο και κατά μία έννοια μητρικό».
«Εδώ φαίνεται η μάχη ανάμεσα στα πρόσωπα και τους ρόλους. Μπορεί να υπηρετούμε όλοι ρόλους. Πίσω από τους ρόλους υπάρχουν τα πρόσωπα και όταν τα πρόσωπα δεν υγιαίνουν, νοσούν και οι ρόλοι.
«Να φροντίζουμε τα τραύματά μας»
Πρέπει να φροντίζουμε τον εαυτό μας πριν αναλάβουμε οποιονδήποτε ρόλο, ειδικά όταν είναι ένας ρόλος σε περίοπτη θέση ευθύνης όπως αυτός του εκπαιδευτικού ή οποιουδήποτε ανθρώπου αναλαμβάνει παιδιά», τόνισε η κ. Μπογιατζή, μιλώντας στο MEGA και την εκπομπή «Live News».
«Ένας εκπαιδευτικός δεν είναι απαραίτητα ένας άνθρωπος που έχει την ψυχοεκπαίδευση για να μπορέσει να δει τα αναπτυξιακά στάδια ενός παιδιού και να καταλάβει ότι το άγγιγμα ενός εξάχρονου είναι πλήρως αθώο και -κατά μία έννοια- είναι μητρικό», εξήγησε.
Να μην είμαστε σκληροί κριτές
Πρόσθεσε ωστόσο ότι δεν χρειάζεται «να είμαστε τόσο σκληροί κριτές, γιατί αυτό που έχουμε όλοι μας είναι τραύματα και πρέπει να τα φροντίζουμε».
«Εμείς οι 45άρηδες, οι 50άρηδες είμαστε σε μια μεταβατική γενιά που δεν είχαμε την ευκαιρία να κοιτάξουμε το τραύμα όπως θα έπρεπε. Τώρα, ευτυχώς ή δυστυχώς, ερχόμαστε αντιμέτωποι με αυτό το κενό», σημείωσε η παιδοψυχολόγος.
Διαβάστε επίσης:
Καμπανάκι για τις συντάξεις από την EBRD: «Ωρολογιακή βόμβα» η γήρανση
Τραμπ: Σε απόσταση αναπνοής μια συμφωνία για το Ουκρανικό
Οι επιστήμονες χαρτογραφούν τις εποχές του ανθρώπινου εγκεφάλου











