No Result
View All Result
01/07/2025 - 21:09:44
35 °c
Athens
Non Papers
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • SHADOWS OF POWER
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΕΡΕΥΝΕΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • LIFESTYLE
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • MEDIA
  • ΑΡΘΡΑ/ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • SHADOWS OF POWER
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΕΡΕΥΝΕΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • LIFESTYLE
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • MEDIA
  • ΑΡΘΡΑ/ΑΠΟΨΕΙΣ
No Result
View All Result
Non Papers
No Result
View All Result

Τεχνητή νοημοσύνη και πληθωρισμός τρομάζουν τους CEOs

Υποχωρούν από την ατζέντα των στελεχών τα θέματα της βιωσιμότητας και της κλιματικής αλλαγής, τα οποία προβληματίζουν περισσότερο τους καταναλωτές

Από NON PAPER NEWSROOM
3 Οκτωβρίου - 12:54
Τεχνητή νοημοσύνη και πληθωρισμός τρομάζουν τους CEOs
Του Κώστα Νούση

Απότομη πτώση από τις βασικές προτεραιότητες των CEOs παρουσιάζουν η βιωσιμότητα και οι κίνδυνοι που προέρχονται από τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, ενώ τη θέση τους -καταλαμβάνοντας μάλιστα την κορυφή της ατζέντας- παραχωρούν στην τεχνητή νοημοσύνη, τον πληθωρισμό και την γεωπολιτική αβεβαιότητα, τη στιγμή που η καταναλωτική κοινότητα προβληματίζεται για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Σύμφωνα με έρευνα της Bain & Company η μείωση του ενδιαφέροντος για τη βιωσιμότητα θα μπορούσε να επιφέρει σημαντικό κόστος. Εκτιμά μάλιστα ότι μια αύξηση της θερμοκρασίας κατά 2 βαθμούς Κελσίου, πέραν των καταστροφικών περιβαλλοντικών και κοινωνικών συνεπειών, δύναται να μειώσει την αξία του δείκτη S&P 500 κατά 6 τρισεκατομμύρια δολάρια.

Από τα ευρήματα της νέας έρευνας προκύπτει ότι οι εταιρείες δυσκολεύονται να εκπληρώσουν τις υπάρχουσες δεσμεύσεις τους για τη βιωσιμότητα. Το 30% των εταιρειών που γνωστοποιούν την πρόοδό τους σε δείκτες βιωσιμότητας μέσω του CDP απέχουν σημαντικά από τους στόχους μείωσης των εκπομπών Scope 1 και 2, και σχεδόν οι μισές υστερούν στις εκπομπές Scope 3. Παράλληλα, πολλές εταιρείες επαναξιολογούν, προσαρμόζουν και, σε ορισμένες περιπτώσεις, ανακαλούν τις δεσμεύσεις τους για το κλίμα.

Ανησυχία των καταναλωτών για την κλιματική αλλαγή

Ενώ οι CEOs αντιμετωπίζουν αντικρουόμενες προτεραιότητες, το μήνυμα από τους καταναλωτές παγκοσμίως είναι ξεκάθαρο. Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν σχεδόν 19.000 καταναλωτές, από 10 χώρες, δείχνει πως το 61% δηλώνει ότι η ανησυχία τους για την κλιματική αλλαγή έχει αυξηθεί τα τελευταία δύο χρόνια, συχνά πυροδοτούμενη από προσωπικές εμπειρίες ακραίων καιρικών φαινόμενων.

Οι καταναλωτές στη Βραζιλία, την Ινδονησία και την Ιταλία – χώρες που έχουν βιώσει καταστροφικά καιρικά φαινόμενα τους τελευταίους μήνες – παρουσιάζουν ιδιαίτερα αυξανόμενη ανησυχία για την κλιματική αλλαγή.

Ενώ το 76% των καταναλωτών παγκοσμίως πιστεύει ότι ένας βιώσιμος τρόπος ζωής είναι σημαντικός «επειδή οι ενέργειές μας έχουν αντίκτυπο», οι καταναλωτές στη Βραζιλία (90%), την Ινδονησία (90%) και την Ιταλία (84%) αισθάνονται ακόμη μεγαλύτερη ευθύνη για το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.

Οι καταναλωτές υποστηρίζουν πως οι εταιρείες λιανικού εμπορίου διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην επιλογή βιώσιμων αγορών. Παρ’ ότι οι εμπειρίες ακραίων καιρικών φαινόμενων είναι ο κύριος λόγος που ωθεί τους καταναλωτές στην αγορά βιώσιμων προϊόντων, το 35% αναφέρει άρθρα και ντοκιμαντέρ στα μέσα ενημέρωσης, το 33% τη διαθεσιμότητα και το 28% καμπάνιες ευαισθητοποίησης από εταιρείες.

Η βιωσιμότητα απασχολεί έντονα τους αγοραστές B2B

Οι αγορές με γνώμονα τη βιωσιμότητα δεν περιορίζονται μόνο στους καταναλωτές. Η έρευνα της Bain σε 500 αγοραστές και πωλητές B2B δείχνει ότι η βιωσιμότητα αποτελεί ένα από τα τρία κορυφαία κριτήρια αγορών, με το 36% να δηλώνει ότι θα εγκατέλειπε προμηθευτές που δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες βιωσιμότητας.

Σχεδόν το 60% είναι διατεθειμένο να το πράξει σε τρία χρόνια από τώρα. Παρομοίως, η έρευνα διαπιστώνει ότι σχεδόν το 50% των αγοραστών B2B θα ξόδευε κατά 5% ή περισσότερο για τη βιωσιμότητα σήμερα, ενώ αναμένουν πως η προθυμία τους να πληρώσουν παραπάνω θα αυξηθεί στο μέλλον.

Ωστόσο, αυτό το μήνυμα δεν φαίνεται να έχει περάσει στους προμηθευτές. Παρότι το 85% των προμηθευτών δηλώνουν ότι ενσωματώνουν σε κάποιο βαθμό τη βιωσιμότητα στα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, μόλις 27% θεωρούν ότι γνωρίζουν καλά τις ανάγκες βιωσιμότητας των πελατών τους.

Η Bain προτείνει τέσσερα βήματα – εστιασμένα στον πελάτη, την δημιουργία αξίας, τις πωλήσεις και την τιμολόγηση – που μπορούν να κάνουν οι προμηθευτές για να προωθούν τη βιωσιμότητα με πιο έξυπνο τρόπο.

Tags: βιώσιμη ανάπτυξηΚλιματική αλλαγήπληθωρισμόςΤεχνητή Νοημοσύνη
NON PAPER NEWSROOM

NON PAPER NEWSROOM

ShareTweet
Previous Post

Coca-Cola: Ολοκλήρωσε αντιπλημμυρικά έργα στα Τρίκαλα ένα χρόνο μετά τον «Ντάνιελ»

Next Post

Σοφία Ζαχαράκη: Διπλασιάζεται το μηνιαίο επίδομα αναδοχής για παιδιά με αναπηρία

Related Posts

Ποια είναι η Natech που εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση 33 εκατ. δολάρια και έχει από κοινού τη Snappi με την Πειραιώς
Επιχειρείν

Ποια είναι η Natech που εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση 33 εκατ. δολάρια και έχει από κοινού τη Snappi με την Πειραιώς

Από Γιώργος Καλούμενος
1 Ιουλίου - 09:26
Goldman Sachs Χαλκιδική
Επιχειρείν

Γιατί η Goldman Sachs έφυγε… τρέχοντας από τη Χαλκιδική;

Από Nonpapers.gr Newsroom
30 Ιουνίου - 11:54
Κέρδη 11,1 εκατ. δολαρίων για την Euroholdings της οικογένειας Λάτση
Επιχειρείν

Κέρδη 11,1 εκατ. δολαρίων για την Euroholdings της οικογένειας Λάτση

Από Nonpapers.gr Newsroom
26 Ιουνίου - 20:01
Όμιλος ΔΕΗ: Οι τρεις πυλώνες του «πράσινου» μετασχηματισμού
Επιχειρείν

ΔΕΗ: Μπροστά από τους στόχους της για την «πράσινη» μετάβαση

Από NON PAPER NEWSROOM
18 Οκτωβρίου - 11:45
Hellenic Cables: Συμφωνία με ένα από τα μεγαλύτερα υπεράκτια αιολικά των ΗΠΑ
Επιχειρείν

Hellenic Cables: Συμφωνία με ένα από τα μεγαλύτερα υπεράκτια αιολικά των ΗΠΑ

Από NON PAPER NEWSROOM
17 Οκτωβρίου - 23:37
Επιτροπή Ανταγωνισμού
Επιχειρείν

Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της «Αιολική» από MORE και Τέρνα Ενεργειακή

Από NON PAPER NEWSROOM
17 Οκτωβρίου - 18:53
Next Post
Σοφία Ζαχαράκη: Διπλασιάζεται το μηνιαίο επίδομα αναδοχής για παιδιά με αναπηρία

Σοφία Ζαχαράκη: Διπλασιάζεται το μηνιαίο επίδομα αναδοχής για παιδιά με αναπηρία

No Result
View All Result

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ


Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων

Kατηγορίες

  • BOX-1 (327)
  • BOX-2 (346)
  • BOX-3 (322)
  • BOX-4 (322)
  • Lifestyle (227)
  • Media (93)
  • Observer (3)
  • Shadows of power (58)
  • Slider (11)
  • VARονος (4)
  • Αθλητικά (572)
  • Άρθρα (16)
  • Αφιερώματα (36)
  • Διεθνή (1.587)
  • Έκτακτο (1)
  • Ελλάδα (1.821)
  • Επιχειρείν (58)
  • Έρευνες (73)
  • Οικονομία (208)
  • Πολιτική (1.018)
  • Πολιτισμός (190)
  • Συνεντεύξεις (15)
  • Χωρίς κατηγορία (66)

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Απάτη
Ελλάδα

Αποκλειστικό nonpapers: Νέα σελίδα για τον «γύπα» της Θεσσαλονίκης – Ξεκινά καριέρα στη μουσική (video)

Από NON PAPER NEWSROOM
2 Νοεμβρίου - 08:11
Περικλής Κουτρούμπας
Ελλάδα

Αποκλειστικό nonpaper: Ο γελαστός Έλληνας πιλότος που αναμετρήθηκε με ολόκληρο σμήνος γερμανικών καταδιωκτικών (photos)

Από NON PAPER NEWSROOM
27 Οκτωβρίου - 08:00
Αποκλειστικό Nonpaper: Η απάντηση του «μαϊμού – ρασοφόρου» στις καταγγελίες ότι παραπλανά ανυποψίαστους πιστούς: «Έχουν πει ότι έχω 3.000 εραστές»
BOX-2

Αποκλειστικό Nonpaper: Η απάντηση του «μαϊμού – ρασοφόρου» στις καταγγελίες ότι παραπλανά ανυποψίαστους πιστούς: «Έχουν πει ότι έχω 3.000 εραστές»

Από NON PAPER NEWSROOM
14 Οκτωβρίου - 12:02
Αιμορραγικός πυρετός
Έρευνες

Στους «σκοτεινούς» διαδρόμους των ΚΕΠΑ, τους δημοσιονομικούς «κόφτες» των αναπηρικών επιδομάτων

Από NON PAPER NEWSROOM
30 Σεπτεμβρίου - 07:00
Non Papers

Non Paper Info

  • Όροι Χρήσης – Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία & Διαφήμιση

Follow Us

© 2025 All Rights Reserved - Powered by FOCUS ON GROUP
No Result
View All Result
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • SHADOWS OF POWER
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΕΡΕΥΝΕΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • LIFESTYLE
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • MEDIA
  • ΑΡΘΡΑ/ΑΠΟΨΕΙΣ