Με μία πρόσθετη αγωνία διαβιούν στο κυβερνητικό στρατόπεδο τις τελευταίες ώρες: να στοιχηθούν πίσω από τους διαμαρτυρόμενους αγρότες κι άλλες, πολυπληθείς κατηγορίες επαγγελματιών και όχι μόνο. Αν συμβεί κάτι τέτοιο – και τα πρώτα σημάδια έχουν αρχίσει να φαίνονται – τότε η κατάσταση θα γίνει ακόμα πιο δύσκολη για την κυβέρνηση.
Χθες, οι ιδιοκτήτες ταξί του Σωματείου Θεσσαλονίκης, οι οποίοι όπως και οι υπόλοιποι σε όλη την επικράτεια έχουν τραβήξει χειρόφρενο για 48 ώρες, ανακοίνωσαν ότι θα το λύσουν για να πάνε κομβόι στα Μάλγαρα, στο πλευρό των παραγωγών και κτηνοτρόφων. Μέχρι στιγμής πρόκειται για μεμονωμένο γεγονός, όμως – όπως παραδέχονται γαλάζιοι βουλευτές – θα μπορούσε εύκολα να πάρει τη μορφή χιονοστιβάδας, ανάβοντας πολλαπλές εστίες έντασης.
Μπροστά σε αυτό το δύσβατο τοπίο, η κυβέρνηση επιχειρεί να στείλει το μήνυμα ότι αν κλείσουν και οι παρακαμπτήριοι δρόμοι, από τους οποίους γίνεται μέχρι τώρα η μετακίνηση στα σημεία της Ελλάδας με μπλόκα, ή αν επιχειρηθούν καταλήψεις λιμανιών, τελωνείων κ.λπ., θα υπάρξει καταστολή.
Από χθες, μάλιστα, η οδηγία που έχει δοθεί στην ΕΛ.ΑΣ είναι να αυξήσει την παρουσία της στις εναλλακτικές διαδρομές για να μην καταφέρουν να τις κλείσουν οι αγρότες.
Και μεταξύ των υπουργών, ωστόσο, είναι κοινή η παραδοχή ότι με εκατοντάδες τρακτέρ να προστίθενται καθημερινά στα μπλόκα και με τους αγρότες αποφασισμένους να κλείσουν κάθε σημείο της χώρας, η βία και η καταστολή είναι το τελευταίο που πρέπει να βρίσκεται πάνω στο τραπέζι.











