Ο βουλευτής Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας Στράτος Σιμόπουλος διαφωνεί για διάταξη που αφορά νομοσχέδιο της λειτουργίας και της συντήρησης του οδικού άξονα της Εγνατίας Οδού και θα εισαχθεί στην ολομέλεια για ψήφιση τη προσεχή Τετάρτη.
Συγκεκριμένα αναφέρεται στο άρθρο 12 του νομοσχεδίου που μεθοδεύεται οπως σημειώνει το «ξαφνικό θάνατο» της ομώνυμης εταιρείας ,μέσω αναγκαστικής μεταφοράς του προσωπικού σε άλλες υπηρεσίες, προσθέτοντας οτι «Διαφωνώ με το “κλείσιμο” της εταιρείας ,όχι βέβαια με τη παραχώρηση».
Πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που ο Σ. Σιμόπουλος εκφράζει αντιρρήσεις για νομοθετικές διατάξεις ενώ είναι απο τους γαλάζιους βουλευτές που καταθέτουν επίκαιρες ερωτήσεις, με happy end. Καθώς στο τέλος και ψηφίζει και ευχαριστεί για τις διευκρινίσεις που του δίνονται από τη κυβέρνηση.
Ολόκληρη η δήλωση του Στράτου Σιμόπουλου, βουλευτή ΝΔ
«Εισήχθη στην αρμόδια επιτροπή για επεξεργασία το νομοσχέδιο για τη παραχώρηση της λειτουργίας και της συντήρησης του οδικού άξονα της Εγνατίας Οδού.
Το νομοσχέδιο θα εισαχθεί στην ολομέλεια για ψήφιση τη προσεχή Τετάρτη.
Ταυτόχρονα, με το άρθρο 12 του νομοσχεδίου μεθοδεύεται ο “ξαφνικός θάνατος” της ομώνυμης εταιρείας ,μέσω αναγκαστικής μεταφοράς του προσωπικού σε άλλες υπηρεσίες.
Διαφωνώ με το “κλείσιμο” της εταιρείας ,όχι βέβαια με τη παραχώρηση.
Η εταιρεία είναι ένα δημόσιο αναπτυξιακό εργαλείο που μετά τη παραχώρηση πρέπει να οδηγηθεί σε αναδιάρθρωση και να προικοδοδητεί με νέα έργα, αλλά και με νέους τομείς δραστηριότητας.
Η εταιρεία μελετά και εκτελεί σήμερα δεκάδες έργα, δραστηριοποιείται ήδη στο εξωτερικό (Κατάρ, Λιβύη,Ουκρανία), ενώ θα μπορούσε να παίξει το ρόλο τεχνικής υπηρεσίας σε φορείς του δημοσίου που δεν διαθέτουν αυτή τη δυνατότητα.
Παράλληλα, παρά την οριζόντια εφαρμογή του νόμου 4412 σε όλους τους φορείς του δημοσίου, η εταιρεία συνεχίζει να διαθέτει ευελιξία μελέτης και κατασκευής έργων πολύ μεγαλύτερη από αυτή του στενού δημόσιο τομέα.
Καλώ τη κυβέρνηση να αφαιρέσει το άρθρο 12 από το νομοσχέδιο και να επανεξετάσει σε ευθετότεροχρόνο το μέλλον της εταιρείας.
Δεν είναι δυνατόν ,την ώρα που με συνεχείς κυβερνητικές πρωτοβουλίες σε επίπεδο υποδομών η Θεσσαλονίκη αλλάζει σελίδα, λίγες λάθος πολιτικές προσεγγίσεις να θολώνουν τη μεγάλη εικόνα. Χαρακτηριστικά θεωρώ τα παραδείγματα της απουσίας εκπροσώπου των παραγωγικών φορέων από το ΔΣ της ΔΕΘ, την απουσία προσώπου από τη Θεσσαλονίκη στο ΔΣ της Ελληνικό Μετρό, τη διοργάνωση πλέον της έκθεσης Beyond στην Αθήνα ,τη διαμάχη του συνδέσμου εμπόρων της ΚΑΘ με το ΔΣ του φορέα ,όπως και τη διαμάχη του συνδέσμου εγκατεστημένων επιχειρήσεων στη ΒΙΠΕΘ με τον παραχωρησιούχο.»
Διαβάστε ακόμα
Σοβαρό τροχαίο για την Πηγή Δεβετζή στην Εγνατία Οδό (βίντεο)











