Η Ευρωπαϊκή Ένωση φαίνεται πως θα εγκαταλείψει το σχέδιο για πλήρη απαγόρευση των αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και diesel από το 2035. Την είδηση αυτή αποκάλυψε σε συνέντευξή του στη γερμανική εφημερίδα Bild ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος και επικεφαλής της μεγαλύτερης πολιτικής ομάδας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, Manfred Weber.
Όπως ανέφερε, οι νέοι στόχοι προβλέπουν υποχρεωτική μείωση των εκπομπών CO₂ κατά 90% για τις νέες ταξινομήσεις μετά το 2035, αντί για τον έως τώρα στόχο του 100%, ενώ καταργείται και η πρόβλεψη για πλήρη μηδενισμό των εκπομπών μετά το 2040. Αυτό, σύμφωνα με τον ίδιο, πρακτικά σημαίνει ότι δεν τίθεται πλέον απόλυτη απαγόρευση στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, επιτρέποντας τη συνέχιση της παραγωγής και πώλησής τους.
Παρότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν έχει ακόμη προχωρήσει σε επίσημες ανακοινώσεις, πληροφορίες αναφέρουν ότι η νέα πρόταση θα παρουσιαστεί στις 16 Δεκεμβρίου, στο πλαίσιο ενός ευρύτερου πακέτου μέτρων για την ενίσχυση της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το πακέτο αυτό αποσκοπεί στην αντιμετώπιση του έντονου ανταγωνισμού από την Κίνα, της μειωμένης ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα και του αυξημένου κόστους παραγωγής.
Η πρόταση, ωστόσο, θα πρέπει να εγκριθεί τόσο από τα κράτη-μέλη όσο και από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Σε κάθε περίπτωση, η στήριξη του Manfred Weber θεωρείται κρίσιμη, καθώς το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα διατηρεί τον μεγαλύτερο αριθμό εδρών στο Ευρωκοινοβούλιο.
Διαβάστε επίσης:
«Ελεύθερη οικονομική ζώνη» στο Ντονμπάς θέλουν οι ΗΠΑ σύμφωνα με τον Ζελένσκι
Mε 3 ευρώ «φεσώνει» η ΕΕ τις μικρές διαδικτυακές αγορές για να «χτυπήσει» Shein, Temu











