Το 27% του Τσίπρα και η «ταφόπλακα» στον ΣΥΡΙΖΑ με τα πρακτικά του 2015 είναι ένα από τα κύρια θέματα συζήτησης στα δημοσιογραφικά αλλά και στα επιχειρηματικά πηγαδάκια…
Το rebranding του πρώην πρωθυπουργού και η στρατηγική του κίνηση να φέρει ξανά στην επικαιρότητα τα πρακτικά του συμβουλίου των πολιτικών αρχηγών του 2015 δεν είναι μια ενέργεια που στοχεύει μόνο κατά της ΝΔ.
Όπως μου έλεγαν παλαιά στελέχη της Κουμουνδούρου ο Τσίπρας με την κίνηση αυτή διαχωρίζει την θέση του από όλο αυτό τον πολιτικό ορυμαγδό του τότε ΣΥΡΙΖΑ που κρεμάστηκε πάνω στον Τσίπρα και σε ένα μεγάλο βαθμό προκάλεσε σοβαρό πρόβλημα στο προφίλ του.
Τώρα τους αδειάζει όλους με τα ντοκουμέντα εκείνης της εποχής και βλέπει ότι το πολιτικό του άστρο δεν έχει σβήσει ακόμα. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι οι δημοσκοπήσεις του δίνουν 27% χωρίς καν να έχει ανακοινώσει ίδρυση κόμματος.
Ενδεικτικά, το υποθετικό κόμμα Τσίπρα συγκεντρώνει σχεδόν διπλάσιο δυνητικό ποσοστό (26,9%) σε σχέση με αυτό του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ στην ίδια μέτρηση (14% με αναγωγή), και υπερδιπλάσιο έναντι της Metron Analysis (13,1%).
Εδώ τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά. Η έρευνα της MRB δείχνει ότι ο Τσίπρας (είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι) αποτελεί έναν ισχυρό πόλο εξουσίας που δεν μπορούν να τον καλύψουν τα υπόλοιπα κόμματα της κεντροαριστεράς.
Οι εκπλήξεις θα έρθουν πιο σύντομα από όσο πιστεύαμε…
Διαβάστε επίσης: