Με μία πρόσθετη αγωνία διαβιούν στο κυβερνητικό στρατόπεδο τις τελευταίες ώρες: Να στοιχηθούν πίσω από τους διαμαρτυρόμενους αγρότες κι άλλες, πολυπληθείς κατηγορίες επαγγελματιών και όχι μόνο. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, και τα πρώτα σημάδια έχουν αρχίσει να κάνουν τον ορίζοντά τους στον… αέρα, τότε η κατάσταση θα γίνει ακόμα πιο δύσκολη για την κυβέρνηση.
Χθες, οι ιδιοκτήτες ταξί του Σωματείου Θεσσαλονίκης, οι οποίοι, όπως και οι υπόλοιποι συνάδελφοί τους σε ολόκληρη την επικράτεια, έχουν τραβήξει χειρόφρενο για 48 ώρες, θα «το λύσουν» για να πάνε, κομβόϊ στα Μάλγαρα, για να βρεθούν στο πλευρό των παραγωγών και κτηνοτρόφων.
Μέχρι στιγμής πρόκειται για ένα μεμονωμένο γεγονός. Θα μπορούσε εύκολα όμως, όπως παραδέχονται γαλάζιοι βουλευτές, να πάρει τη μορφή χιονοστιβάδας, ανάβοντας πολλαπλές εστίες έντασης.
Μπροστά σε αυτό το δύσβατο τοπίο, η κυβέρνηση επιχειρεί να στείλει το μήνυμα ότι αν κλείσουν και οι παρακαμπτήριοι δρόμοι, από τους οποίους γίνεται μέχρι τώρα η μετακίνηση στα σημεία της Ελλάδας που έχουν στηθεί μπλόκα αλλά και αν επιχειρηθούν καταλήψεις λιμανιών, τελωνείων κλπ, τότε θα υπάρξει καταστολή.
Από χθες, μάλιστα, η οδηγία που έχει δοθεί στην ΕΛ.ΑΣ είναι να αυξήσει την παρουσία της στις εναλλακτικές διαδρομές για να μην καταφέρουν να τις κλείσουν οι αγρότες.
Και μεταξύ των υπουργών, ωστόσο, είναι κοινή η παραδοχή ότι με εκατοντάδες τρακτέρς να προστίθενται καθημερινά στα μπλόκα και με τους αγρότες αποφασισμένους να κλείσουν κάθε σημείο της χώρας, η βία και η καταστολή είναι το τελευταίο που θα πρέπει να βρίσκεται πάνω στο τραπέζι.
Διαβάστε επίσης
Ο Χρυσοχοΐδης απειλεί τους αγρότες: «Μακριά από τελωνεία, λιμάνια και αεροδρόμια» (βίντεο)
Ξεχειλίζει η οργή των αγροτών στα μπλόκα
Μπλόκα: Πού είναι κλειστοί οι δρόμοι Ποιες οι εναλλακτικές διαδρομές











