Πληροφορήθηκα πως ετοιμάζεται η παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη στο συνέδριο της ΟΝΝΕΔ την ερχόμενη Παρασκευή στην Παιανία.

Εκεί ο πρωθυπουργός στην ομιλία του θα μιλήσει για το πόσο στήριξε η κυβέρνηση τους νέους.

Και από κάτω θα μαζευτούν… χιλιάδες Οννεδίτες.

Μαθαίνω πως η κινητοποίηση στην γαλάζια νεολαία είναι τεράστια υπό τον φόβο μήπως έχουμε… μικρή συμμετοχή. Φευ!

Να μην στεναχωρηθεί και ο πρόεδρος.