Όταν αγοράζεις ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, όσο «έτοιμο» κι αν σου το παραδίδουν, είναι σημαντικό να ξεκινήσεις με μια δική σου βάση συντήρησης. Ακόμη κι αν η αντιπροσωπεία ή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης διαβεβαιώνουν ότι έχουν κάνει service, υπάρχουν συγκεκριμένα σημεία που αξίζει να τα αναλάβεις προσωπικά.
Πρώτο και βασικό βήμα είναι η αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού. Με αυτόν τον τρόπο ξέρεις ακριβώς από πού ξεκινά ο κύκλος συντήρησης του κινητήρα. Στο ίδιο πλαίσιο, καλό είναι να αλλαχθούν και τα φίλτρα αέρα και καμπίνας, μιας και πρόκειται για οικονομικά αναλώσιμα που επηρεάζουν τόσο τη λειτουργία του κινητήρα όσο και την ποιότητα του αέρα στο εσωτερικό.
Τα υγρά φρένων είναι από τα πιο παραμελημένα σημεία στα μεταχειρισμένα, παρότι έχουν άμεση σχέση με την ασφάλεια. Αν δεν έχουν αλλαχθεί τα τελευταία δύο χρόνια, η αντικατάστασή τους θεωρείται απαραίτητη. Το ίδιο ισχύει και για το αντιψυκτικό, το οποίο προστατεύει το κύκλωμα ψύξης και την αντλία νερού.
Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται στον ιμάντα χρονισμού. Εάν δεν υπάρχει γραπτή απόδειξη ότι έχει αλλαχθεί σύμφωνα με τα προβλεπόμενα χιλιόμετρα, τότε η αλλαγή του δεν είναι επιλογή αλλά μονόδρομος, καθώς μια αστοχία μπορεί να προκαλέσει σοβαρή ζημιά στον κινητήρα.
Όλα τα υπόλοιπα μπαταρία, ελαστικά, τακάκια τα ελέγχεις και τα αλλάζεις μόνο αν υπάρχει πραγματική φθορά. Έτσι ξεκινάς με το αυτοκίνητο «στα μέτρα σου» και χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις.
Διαβάστε επίσης:
Ποιες είναι οι νέες αυτοκινητοβιομηχανίες που εισβάλουν στην Ελλάδα
Kόλαφος τα στοιχεία της Eurostat: Μειώθηκε το πραγματικό εισόδημα των Ελλήνων
Ταϊλάνδη: Γυναίκα ξύπνησε μέσα στο φέρετρό της, λίγο πριν την καύση της











