Ουδείς αναντικατάστατος λέμε στην Ελλάδα αλλά αυτό μάλλον δεν ισχύει στις ΗΠΑ και στην Tesla του ιδιόρρυθμου Μασκ.
Μια απόφαση των μετόχων της εταιρείας ηλεκτρικών οχημάτων και εφαρμογής εξελιγμένων τεχνολογιών, να λάβει ο Μασκ μισθό $1 τρις δολάρια σε βάθος δεκαετίας, θεωρείται ρεαλιστικό ενδεχόμενο.
Ο Μασκ βλέποντας αντιστάσεις στην απαίτησή του η εταιρεία που ίδρυσε να τον πληρώνει μισθό σε μετοχές, που αντιστοιχεί σε $275 εκατομμύρια… ημερησίως, απειλεί την Tesla με παραίτηση εάν δεν αποδεχτεί το χρυσό πακέτο απολαβών.
Χρυσό πακέτο
Αυτά ακούγονται βέβαια ως εκκεντρικότητες δισεκατομμυριούχων. Το πρόβλημα το έχουν οι μεγαλομέτοχοι και συνταξιοδοτικά ταμεία-επενδυτές που δυσκολεύονται να καταπιούν τις απαιτήσεις του Μασκ.
Οι πιο ενημερωμένοι με το πακέτο Μασκ θα επισημάνουν ότι οι όροι προς το αφεντικό με το αχόρταγο υπερεγώ είναι μάλλον άπιαστοι.
Μέσα στη δεκαετία η Tesla θα πρέπει να καταστεί εταιρεία με κεφαλαιοποίηση $8,5 τρις από μόλις $1.5 τρις σήμερα, ξεπερνώντας σε αξία όλη την Silicon Valley.
Από την άλλη, ο CEO της Tesla μέσω του πακέτου υπερδιπλασιάζει το ποσοστό ιδιοκτησίας της εταιρείας του ενώ το πάντα πρόθυμο διοικητικό συμβούλιο δεν δεσμεύεται να είναι αυστηρό προς τον Μασκ στην επίτευξη των στόχων.
Όλα τα παραπάνω διευκολύνουν την Tesla να γράψει νέα σελίδα στην αγορά δημιουργώντας τον πρώτο τρισεκατομμυριούχο CEO.
Τα ρομπότ είναι εδώ
Οι εργαζόμενοι του μπλε κολάρου όμως πρέπει να καταλάβουν ότι ο Μασκ και η Tesla κάνουν τα σχέδιά τους πάνω στην κατάργηση της υψηλής έντασης και χαμηλών αποδοχών απασχόλησής τους.
Βασικός άξονας της μετεξέλιξης της εταιρείας ηλεκτρικών αυτοκίνητων είναι το άμεσο λανσάρισμα ταξί-ρομπότ -χωρίς οδηγό- στις ΗΠΑ αρχικά και ρομπότ-ανθρωποειδή που θα αντικαταστούν απλές ή σύνθετες δουλειές σε σπίτια και επιχειρήσεις.
Όλα με την δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης που έχει εκπαιδεύσει ρομποτικά μοντέλα πάνω στις εργασίες αυτές και είναι έτοιμα προς πρακτική εφαρμογή.
Τα υψηλά κόστη των ρομπότ αναμένεται να ρίξουν η παραγωγή κλίμακας και βέβαια οι παχυλές επιδοτήσεις του αμερικανικού κράτους.
Ο Μασκ αντιμετωπίζει πτώση πωλήσεων στα οχήματά του από τότε που έμπλεξε με την πολιτική, αλλά οι μηχανές A.I. βασίζονται λιγότερο σε προτίμηση καταναλωτών όσο σε αυτοματοποίηση εργασιών από επιχειρήσεις.
Οι παχυλές επιδοτήσεις επίσης βοηθούν, όπως τα $7500 στην ηλεκτροκίνηση που εκτόξευσαν πριν μήνες τις πωλήσεις Tesla στις ΗΠΑ.
Είναι ξεκάθαρο ότι ο Μασκ σκοπεύει να αυξήσει τον μισθό του καταργώντας εκατομμύρια άλλους από «παλιές» δουλειές. Τις δίκες μας…
Διαβάστε επίσης:
Πώς ήρθε το «ναι» της ΕΕ στη μείωση εκπομπών άνθρακα – Οι συμβιβασμοί
Μακελειό στα Βορίζια: Τι κατέθεσαν στην ανακρίτρια οι 2 τραυματίες κατηγορούμενοι
Σουηδία: Drones στον ουρανό του Γκέτεμποργκ «έκλεισαν» το αεροδρόμιο











