Η άφιξη του Στέφανου Κασσελάκη για τα εγκαίνια των γραφείων του Κινήματος Δημοκρατίας θύμιζε opening γνωστής streetwear αλυσίδας: κόσμος, κάμερες και μια ελαφρά σύγχυση για το τι ακριβώς λανσάρεται.
Ο πρόεδρος, σε mood «όλα θα τα πω», ζητούσε κατάργηση ασυλιών, χτυπούσε Μητσοτάκη, Τσίπρα, τράπεζες, ΕΝΦΙΑ και στο τέλος και την… ψηφιακή Ζωή Κωνσταντοπούλου.
Highlight: αποκάλυψε ότι ο Τσίπρας του είπε να κλείσει την ΑΥΓΗ. Και για πρώτη φορά η ΑΥΓΗ ένιωσε ότι πρέπει να κάνει «system update».
Όταν τον ρώτησαν για συνεργασίες: «Με Μητσοτάκη όχι. Με ΝΔ… θα δούμε».
Ακούστηκε ένα συλλογικό «ωχ» από τους νεοδημοκράτες που ξέρουν ότι στη Βόρεια Ελλάδα κάτι τέτοια ανοίγουν κερκόπορτες μεγαλύτερες κι από τις εισόδους της Helexpo.
Στην Τσιμισκή κάποιος σχολίαζε μπροστά στις αφίσες του νέου κόμματος: «Έχουμε φτάσει στο σημείο να ανοίγει καινούργιο κόμμα πιο συχνά κι από bubble tea».
Ο Στέφανος, η ΕΡΤ3 και το MindZet: χαμένη πτήση, κερδισμένα views
Ο Κασσελάκης πήγε στην ΕΡΤ3 για μια σοβαρή πολιτική εκπομπή. Μέχρι που μύρισε… νεολαία. Δίπλα γυριζόταν το MindZet, με Gen Z κοινό και θέμα wellness–wellbeing.
Το ραντάρ του Στέφανου πήρε σήμα «πρωτεΐνη + social media» και αμέσως ρώτησε: «Παιδιά, μπορώ να μπω;» Οι συνεργάτες του πάγωσαν: «Πρόεδρε, θα χάσουμε την πτήση».
Απάντηση: «Ε και;»
Μπήκε λοιπόν, μίλησε για άσκηση, για πρωτεΐνες (με γραμμάρια, όχι αστεία), για social, για mindset — το Gen Z τον κοιτούσε όπως κοιτάς sold-out καλλιτέχνη. Το χειροκρότημα ακουγόταν μέχρι το control room. Κάποια στιγμή του ξαναείπαν για την πτήση.
Ο Στέφανος έκανε βλέμμα «εδώ χτίζουμε engagement, όχι πρόγραμμα πτήσεων».
Σε μια πόλη όπου όλοι κυνηγούν τους 50+, εκείνος κυνήγησε τους 18+. Και το έκανε με χαμόγελα, push-ups και 30g πρωτεΐνης ανά γεύμα. Αν δεν ανέβουν οι δημοσκοπήσεις, τουλάχιστον θα ανέβουν τα reels.











