Δεν τα κατάφερε ο 22χρονος που βρισκότανε διασωληνωμένος σε πολύ κρίσιμη κατάσταση όταν κατάπιε αμάσητο ολόκληρο μπέργκερ ενώ ήταν με φίλους του, με αποτέλεσμα να κλείσουν οι αεραγωγοί του.

Ο νεαρός έχασε τη μάχη που έδινε εδώ και 8 ημέρες στο νοσοκομείο «Γεννηματάς».

Διαβάστε επίσης: