No Result
View All Result
02/07/2025 - 02:41:24
28 °c
Athens
Non Papers
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • SHADOWS OF POWER
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΕΡΕΥΝΕΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • LIFESTYLE
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • MEDIA
  • ΑΡΘΡΑ/ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • SHADOWS OF POWER
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΕΡΕΥΝΕΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • LIFESTYLE
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • MEDIA
  • ΑΡΘΡΑ/ΑΠΟΨΕΙΣ
No Result
View All Result
Non Papers
No Result
View All Result

Τα 2/3 των καταναλωτών δεν γνωρίζουν τι αγοράζουν

H ιδιωτική ετικέτα έχει αξία επειδή κοιτάμε ακριβώς δίπλα κάτι άλλο που είναι 25 ή 40% πιο ακριβό;

Από Nonpapers.gr Newsroom
1 Ιουλίου - 19:14
Τα 2/3 των καταναλωτών δεν γνωρίζουν τι αγοράζουν

Πολλοί καταναλωτές αγοράζουν φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις των λιανοπωλητών σε σχέση με τα επώνυμα προϊόντα χωρίς καν να το θέλουν.

Τα λεγόμενα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας γίνονται όλο και πιο δημοφιλή εδώ και χρόνια, καθώς οι αγοραστές που έχουν κουραστεί από τον πληθωρισμό αναζητούν ευκαιρίες. Οι πωλήσεις προϊόντων επώνυμων προϊόντων στις ΗΠΑ αυξήθηκαν σχεδόν κατά 4% πέρυσι, φτάνοντας στο ρεκόρ των 271 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με εκτίμηση της Ένωσης Κατασκευαστών Ιδιωτικών Ετικετών τον Ιανουάριο. Αλλά δεν είναι μόνο η προσιτή τιμή που οδηγεί την αλλαγή. Πολλοί πελάτες δεν μπορούν να διακρίνουν τα επώνυμα προϊόντα από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας τόσο καλά όσο νομίζουν.

Σχεδόν τα 2/3 των καταναλωτών δεν μπορούσαν να διακρίνουν τις συσκευασίες τροφίμων ιδιωτικής ετικέτας, από τις επώνυμες.

Περίπου το 71% των καταναλωτών που συμμετείχαν σε πρόσφατη έρευνα της First Insight δήλωσαν ότι γνώριζαν πότε αγόραζαν ένα προϊόν ιδιωτικής ετικέτας. Αλλά όταν η εταιρεία έρευνας λιανικής αγοράς τους έδειξε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και επώνυμα προϊόντα δίπλα-δίπλα, σχεδόν το ίδιο ποσοστό – 72% – δεν κατάφερε να αναγνωρίσει σωστά το προϊόν ιδιωτικής ετικέτας.

«Οι εταιρείες είναι έξυπνες στον τρόπο που προωθούν την αγορά», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της First Insight, Γκρεγκ Πέτρο, για τα ευρήματα. «Δεν είναι μόνο οι καταναλωτές που μπορούν να ξεγελαστούν, είναι και οι ειδικοί» και οι ειδικοί λένε οτι είναι σχεδιασμένα κατ’ αυτο τον τρόπο.

Πολλοί ιδιοκτήτες παντοπωλείων χρησιμοποιούν πιο κομψή αισθητική «για να αναδείξουν τις μάρκες τους ως ίσης ή καλύτερης ποιότητας σε καλύτερη τιμή», δήλωσε ο Bruce Myers, καθηγητής σχεδιασμού συσκευασίας στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας του Ρότσεστερ στην Ενριέτα της Νέας Υόρκης. Ακόμη και η ποιότητα εκτύπωσης στις συσκευασίες έχει βελτιωθεί, πρόσθεσε.
Αυτό σηματοδοτεί μια μετατόπιση από δεκαετίες πριν, όταν τα σούπερ μάρκετ χρησιμοποιούσαν φθηνές συσκευασίες και απλές εμπορικές επωνυμίες για να στείλουν το μήνυμα ότι «σας μετακυλούσαν την εξοικονόμηση», εξήγησε ο Myers.

Στην έρευνα της First Insight, το 47% των αγοραστών δήλωσαν ότι δοκίμασαν μια μάρκα καταστήματος ειδικά επειδή ήταν «αντίγραφο» ενός επώνυμου προϊόντος, και το 84% δήλωσαν ότι πλέον εμπιστεύονται την ποιότητα των ιδιωτικών ετικετών τουλάχιστον όσο και των εθνικών εμπορικών σημάτων.

Η τιμή παραμένει βασικός παράγοντας για την απήχηση των ιδιωτικών ετικετών.

Ο Michael Swanson, επικεφαλής οικονομολόγος γεωργίας στο Ινστιτούτο Αγροδιατροφής της Wells Fargo, δήλωσε ότι οι πόλεμοι των παντοπωλείων εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από το τι δίνουν προσοχή οι αγοραστές.

Όταν κοιτάς τις ακατέργαστες τιμές στα ράφια των καταστημάτων, είναι εύκολο να παρατηρήσεις πόσο απότομα έχουν αυξηθεί. Οι τιμές των παντοπωλείων έχουν αυξηθεί περισσότερο από 23% τα τελευταία πέντε χρόνια – αλλά η μέση αγοραστική δύναμη των νοικοκυριών την έχει ξεπεράσει, επεσήμανε. Σε «πραγματικούς» ή προσαρμοσμένους στον πληθωρισμό όρους, τα παντοπωλεία είναι γενικά φθηνότερα από ό,τι ήταν εδώ και χρόνια. (Ενώ σίγουρα δεν ένιωθαν έτσι πολλές οικογένειες, το δείπνο των Ευχαριστιών του 2024 ήταν το πιο προσιτό εδώ και σχεδόν 40 χρόνια, σύμφωνα με στοιχεία για τις αγροτικές εκμεταλλεύσεις.)

«Ο μόνος λόγος που γνωρίζετε ότι η ιδιωτική ετικέτα είναι αξία είναι επειδή κοιτάτε ακριβώς δίπλα της στο τμήμα του ψυγείου και ότι κάτι άλλο είναι 25 ή 40% πιο ακριβό», είπε ο Swanson.

«Κάθε φορά που λαμβάνετε αύξηση μισθού, αυτό είναι καλό. Κάθε φορά που βλέπετε το αγαπημένο σας φαγητό να ανεβαίνει, αυτό είναι κακό», είπε ο Swanson. «Αλλά πραγματικά δεν είμαστε καλοί στην παρακολούθηση της σχετικής αλλαγής αυτών των δύο πραγμάτων».

Ωστόσο, ο Swanson δεν αναμένει ότι η μειωμένη αφοσίωση των αγοραστών στο εμπορικό σήμα ή η αναζήτηση χαμηλών τιμών θα ωθήσει τα επώνυμα προϊόντα από τα ράφια των σούπερ μάρκετ σύντομα. Στην πραγματικότητα, τα παντοπωλεία συνήθως βασίζονται σε επώνυμα προϊόντα για να ορίσουν τιμές για τους πελάτες, είπε.

 

Πηγή: NBC News

Tags: super marketεπώνυμα προιόνταέρευναιδιωτική ετικέτακαταναλωτές
Nonpapers.gr Newsroom

Nonpapers.gr Newsroom

ShareTweet
Previous Post

Τηλεθέαση Δευτέρας 30 Ιουνίου: Πρωτιά για MEGA, δυναμική παρουσία Alpha και ANT1

Next Post

Το ποδοσφαιράκι του μέλλοντος είναι με ΑΙ

Related Posts

Χρηματιστήριο Αθηνών - Euronext
Slider

Προβληματισμοί και ερωτήματα για την πρόθεση εξαγοράς του Χ.Α. από την Euronext

Από Χρήστος Μιτιλινιός
1 Ιουλίου - 23:59
Η Euronext ετοιμάζει εξαγορά-σταθμό για το Χρηματιστήριο Αθηνών
Slider

Η Euronext ετοιμάζει εξαγορά για το Χρηματιστήριο Αθηνών

Από Nonpapers.gr Newsroom
1 Ιουλίου - 18:59
Πληθωρισμός
BOX-2

Εκτοξεύθηκε ξανά ο πληθωρισμός στην Ελλάδα

Από Nonpapers.gr Newsroom
1 Ιουλίου - 13:23
Σπίτι
Slider

Νομοθετική ρύθμιση για να γίνουν ξανά οικόπεδα όσα έγιναν χωράφια

Από Nonpapers.gr Newsroom
1 Ιουλίου - 12:52
Πολυκατοικίες
Οικονομία

Πώς γίνεται ευκολότερη η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών σε πολυκατοικίες

Από Nonpapers.gr Newsroom
1 Ιουλίου - 12:24
Ποια είναι η Natech που εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση 33 εκατ. δολάρια και έχει από κοινού τη Snappi με την Πειραιώς
Επιχειρείν

Ποια είναι η Natech που εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση 33 εκατ. δολάρια και έχει από κοινού τη Snappi με την Πειραιώς

Από Γιώργος Καλούμενος
1 Ιουλίου - 09:26
Next Post
Το ποδοσφαιράκι του μέλλοντος είναι με ΑΙ

Το ποδοσφαιράκι του μέλλοντος είναι με ΑΙ

No Result
View All Result

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ


Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων

Kατηγορίες

  • BOX-1 (328)
  • BOX-2 (347)
  • BOX-3 (322)
  • BOX-4 (323)
  • Lifestyle (227)
  • Media (93)
  • Observer (3)
  • Shadows of power (58)
  • Slider (13)
  • VARονος (4)
  • Αθλητικά (572)
  • Άρθρα (17)
  • Αφιερώματα (37)
  • Διεθνή (1.588)
  • Ελλάδα (1.822)
  • Επιχειρείν (58)
  • Έρευνες (74)
  • Οικονομία (209)
  • Πολιτική (1.019)
  • Πολιτισμός (190)
  • Συνεντεύξεις (15)
  • Χωρίς κατηγορία (66)

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Απάτη
Ελλάδα

Αποκλειστικό nonpapers: Νέα σελίδα για τον «γύπα» της Θεσσαλονίκης – Ξεκινά καριέρα στη μουσική (video)

Από NON PAPER NEWSROOM
2 Νοεμβρίου - 08:11
Περικλής Κουτρούμπας
Ελλάδα

Αποκλειστικό nonpaper: Ο γελαστός Έλληνας πιλότος που αναμετρήθηκε με ολόκληρο σμήνος γερμανικών καταδιωκτικών (photos)

Από NON PAPER NEWSROOM
27 Οκτωβρίου - 08:00
Αποκλειστικό Nonpaper: Η απάντηση του «μαϊμού – ρασοφόρου» στις καταγγελίες ότι παραπλανά ανυποψίαστους πιστούς: «Έχουν πει ότι έχω 3.000 εραστές»
BOX-2

Αποκλειστικό Nonpaper: Η απάντηση του «μαϊμού – ρασοφόρου» στις καταγγελίες ότι παραπλανά ανυποψίαστους πιστούς: «Έχουν πει ότι έχω 3.000 εραστές»

Από NON PAPER NEWSROOM
14 Οκτωβρίου - 12:02
Αιμορραγικός πυρετός
Έρευνες

Στους «σκοτεινούς» διαδρόμους των ΚΕΠΑ, τους δημοσιονομικούς «κόφτες» των αναπηρικών επιδομάτων

Από NON PAPER NEWSROOM
30 Σεπτεμβρίου - 07:00
Non Papers

Non Paper Info

  • Όροι Χρήσης – Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία & Διαφήμιση

Follow Us

© 2025 All Rights Reserved - Powered by FOCUS ON GROUP
No Result
View All Result
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • SHADOWS OF POWER
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΕΡΕΥΝΕΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • LIFESTYLE
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • MEDIA
  • ΑΡΘΡΑ/ΑΠΟΨΕΙΣ