Η ανεξαρτητοποίηση των επτά βουλευτών της ΝΕΑΡ ήταν αναμενόμενη. Η παραίτηση της Έφης Αχτσιόγλου, από το βουλευτικό αξίωμα όχι και τόσο. Η έδρα πάει στον Γιάννη Δραγασάκη, αλλά ο τελευταίος έχει αποχωρήσει από την πολιτική, ο επόμενος είναι ο Δημήτρης Βίτσας, αλλά και εδώ υπάρχει σοβαρό θέμα με την επόμενη να είναι η Χαρά Καφαντάρη, του Στέφανου Κασσελάκη!

Μύλος, αλλά όπως στρώνεις κοιμάσαι.

Σε κάθε περίπτωση το μπαλάκι σε ό,τι την αφορά στην Έφη Αχτσιόγλου, πάει τώρα στην Αμαλίας και τον Αλέξη Τσίπρα. Θα την συμπεριλάβει στον σχεδιασμό του νέου κόμματος; «Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα», λέει ο λαός αφού τα πήγαινε έλα των πρώην βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, μετά της ΝΕΑΡ και τώρα στην ΕΛ.Α.Σ δεν αρέσουν στον κόσμο.

Είναι μάλιστα πολλοί εκείνοι που λένε πως «αν τους ξαναδεχθεί πίσω εγώ δεν τον ψηφίζω»!

Τους ακούει όλους αυτούς ο κ. Τσίπρας;

Ναι, είναι η απάντηση αλλά επί του παρόντος δεν ανοίγει τα χαρτιά του σε κανέναν. Με τα πρώτα φύλλα του Φθινοπώρου θα αρχίσει να ξεκαθαρίζει η κατάσταση και πάντα ανάλογα με τα τότε δημοσκοπικά ευρήματα.

Επί του παρόντος ισχύει ό,τι έχει πει μέχρι τώρα: όλοι είναι ευπρόσδεκτοι αρκεί να παραιτηθούν από τα αξιώματα που κατέχουν και χωρίς καμία συμφωνία σε ό,τι αφορά στην ταξιθεσία.

Και μια που το έφερε ο λόγος θα σας πω μια ιστορία, όχι άνευ λόγου και όποιος-α κατάλαβε, κατάλαβε: ήταν καλοκαίρι του 2023, ο Αλέξης Τσίπρας είχε παραιτηθεί από πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ και οι πρώην σύντροφοί του ζητούσαν να παρέμβει στο θέμα της διαδοχής του. Τότε ο Αλέξης Τσίπρας τους είπε πως ένας μόνο άνθρωπος μπορεί να αναλάβει τη θέση και θα έχει την αμέριστη στήριξή του, ο Αλέξης Χαρίτσης.

Ωστόσο, ο τελευταίος επικαλέστηκε τη συμφωνία του με την Έφη Αχτσιόγλου, με αποτέλεσμα ο Αλέξης Τσίπρας να σηκώσει, στην κυριολεξία, τα χέρια ψηλά… Τα υπόλοιπα τα γνωρίζετε μη σας ταλαιπωρώ άδικα. Είναι ο ορισμός του «πήραμε τη ζωή μας λάθος κι αλλάξαμε ζωή…».